Povědomí o neziskových organizacích u dospívající generace – Veronika Brožová
Veronika Brožová
Bachelor's thesis
Povědomí o neziskových organizacích u dospívající generace
Awareness about Non-profit Organizations in the Teenage Generation
Abstract:
Tato bakalářská práce se zkoumá povědomí o neziskových organizacích u dospívající gene-race, se zaměřením na podskupinu pozdní adolescence.Abstract:
This bachelor thesis examines the awareness of non-profit organizations in adolescents, focusing on the sub-group of late adolescence.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BROŽOVÁ, Veronika. \textit{Povědomí o neziskových organizacích u dospívající generace}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ltvc28/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Brožová, Veronika. Povědomí o neziskových organizacích u dospívající generace. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sociální reklama a současná dospívající generace
Marcela Mráčková -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu