Společenská odpovědnost firem – IKEA a její strategie CSR – Lucie Pokorná
Lucie Pokorná
Master's thesis
Společenská odpovědnost firem – IKEA a její strategie CSR
Corporate social responsibility – IKEA and its CSR strategy
Anotácia:
Práce si stanovuje za cíl prozkoumat strategii společenské odpovědnosti firmy IKEA ve srovnání s konkrétními kroky a opatřeními. Zkoumání odpovědných aktivit se zaměřením na sociální pilíř CSR a působení IKEA Česká republika vede k ověření hypotézy, že IKEA skutečně je společensky odpovědná firma a IKEA Česká republika se dostatečně zapojuje při realizaci firemní nadnárodní strategie CSR. Součástí …viacAbstract:
This Master's thesis aims to explore the CSR strategy of IKEA in comparison with the real actions and measures. The main hypothesis is, that IKEA really is a social responsible company and IKEA Czech Republic is sufficiently involved in the implementation of the IKEA's CSR strategy. The practical part focuses on exploring CSR activities focusing on the social pillar and activity of IKEA Czech Republic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55668
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2015
- Vedúci: Otakar Němec
- Oponent: Lenka Zemanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55668
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić