Spokojenost komerčních klientů s nabídkou služeb v Priessnitzových léčebných lázních a.s. – Bc. Robert LAZECKÝ
Bc. Robert LAZECKÝ
Diplomová práce
Spokojenost komerčních klientů s nabídkou služeb v Priessnitzových léčebných lázních a.s.
Commercial Client Satisfaction With Services In The Priessnitz Spa
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjištění spokojenosti komerčních klientů s nabídkou služeb v Priessnitzových léčebných lázních a.s. Využitím primárních a sekundárních dat, byla analyzována spokojenost komerčních zákazníků s nabídkou a kvalitou poskytovaných služeb. Primární data jsou získána pomocí dotazníkového šetření mezi komerčními klienty lázní. Získaná data jsou zpracována a uvedena ve výsledcích šetření …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014
Zveřejnit od: 30. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAZECKÝ, Robert. \textit{Spokojenost komerčních klientů s nabídkou služeb v Priessnitzových léčebných lázních a.s.}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/lu09vt/.
Jak správně citovat práci
LAZECKÝ, Robert. Spokojenost komerčních klientů s nabídkou služeb v Priessnitzových léčebných lázních a.s.. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Využití Priessnitzovy léčebné metody v českém lázeňství
Zuzana Šrenková -
Motivace zaměstnanců v konkrétní organizaci (Priessnitzovy léčebné lázně a. s.)
Tereza PALZEROVÁ -
Management Priessnitzových léčebných lázní v době koronavirové krize
Balcárková Balcárková -
Analýza vlivu JHMD, a.s na cestovní ruch České Kanady
Kristýna Havlíková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Rizika spojená s antropogenní činnosti s ohledem na rozvoj území a jejich hodnocení
David Štěp -
Komparace služeb železničních společností České dráhy, a.s. a RegioJet a.s.
Adéla Budíková -
Formy a efekty spolupráce hotelu s místními subjekty. (Analýza lázeňského garni hotelu Léčebné lázně Bohdaneč a.s.)
Josef Šafránek
Název
Vložil
Vloženo
Práva