Znalost značky Tommy Hilfiger v českém prostředí – Bc. Josef KOCOUREK
Bc. Josef KOCOUREK
Bakalářská práce
Znalost značky Tommy Hilfiger v českém prostředí
Knowledge of Tommy Hilfiger brand in the Czech environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá znalostí značky Tommy Hilfiger na českém trhu. V teoretické části práce je vymezen pojem značka, její historie, image a další důležité atributy, které ovlivňují vnímání značky spotřebiteli. Nechybí zde analýza hodnot světových značek a jejich porovnání v rámci meziročního vývoje. Po definování potřebné teoretické základny je v praktické části analyzována výzkumná sonda, která …víceAbstract:
Bachelor's thesis deals with knowledge of Tommy Hilfiger brand in the Czech market. In the theoretical part of work is a definition of brand, its history, image and other important attributes that influence consumer perception of brands. This part also contain an analysis of values of global brands and their comparison in the context of annual development. Af-ter defining the necessary theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10662
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOCOUREK, Josef. Znalost značky Tommy Hilfiger v českém prostředí. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová -
Posouzení marketingového mixu oděvní značky Hang Out
Dominik Erhart -
Marketingový plán doplňkových vzdělávacích programů Střední školy oděvní a služeb Vizovice
Jolana Spisarová -
Marketingový plán pro značku Josefína Bakošová
Marie Djačenko -
Marketingový plán podniku
Ludmila Baránková -
Identifikace postojů zákazníků k oděvní značce
Simona Kovářová -
Branding nově vznikající oděvní značky v České Republice
Joanna Santarius -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin