Možnosti neuromarketingu pro zákaznické rozhodování – Bc. Veronika Nosková
Bc. Veronika Nosková
Diplomová práce
Možnosti neuromarketingu pro zákaznické rozhodování
Neuromarketing options for customer decision making
Anotace:
Diplomová práce se zabývá neuromarketingem a využitím zobrazovacích metod. V této souvislosti jsou popsány nejdůležitější části mozku a jejich činnost. Dále jsou uvedeny příklady neuromarketingových studií a s tím souvisejících výzkumů chování zákazníků. Praktická část obsahuje projekt a výsledky dotazníkového šetření, zaměřeného na rozhodování a chování zákazníků, resp. faktorů, které ovlivňují konkrétní …víceAbstract:
This thesis deals with Neuromarketing and the use of imaging techniques. In this context describes the most important parts of the brain and their activities. The following are examples of neuromarketing studies and research on the behavior and decisions of customers. Listed are also factors and incentives under which customers are also decision makers. The practical part contains the project and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nt0bw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovplyvňujúce online second-hand nakupovanie
Adam Cibere -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu
Martina ŠLECHTOVÁ -
Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
Yulia Kuti -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníků: nákupy na internetu ve vybraných zemích
Yuliia Tyshchenko -
Spotřebitelské chování seniorů v online prostoru: faktory ovlivňující nákup potravin
Lenka Zachová