Renata VRBOVÁ

Bachelor's thesis

Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě

Measurement of Customer Satisfaction as an Important Part of Communication Mix in a Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka, jako významnou součástí komunikačního mixu ve společnosti SERVIS CLIMAX a.s. Společnost vyrábí žaluzie, rolety, markýzy a sítě proti hmyzu. Cílem práce je vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků s výrobky a službami, které tato společnost poskytuje. Šetření probíhalo pomocí vytvořeného dotazníku. V teoretické části jsou zpracovány literární …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the measurement of customer satisfaction as an important part of the communication mix in the company SERVIS CLIMAX a. s. Company produces blinds, shutters, awnings and insect screens. This work aims to assess customer satisfaction with products and services which are offered by the company. The survey was in progress by creating a questionnaire. The theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VRBOVÁ, Renata. Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing