Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě – Renata VRBOVÁ
Renata VRBOVÁ
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě
Measurement of Customer Satisfaction as an Important Part of Communication Mix in a Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka, jako významnou součástí komunikačního mixu ve společnosti SERVIS CLIMAX a.s. Společnost vyrábí žaluzie, rolety, markýzy a sítě proti hmyzu. Cílem práce je vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků s výrobky a službami, které tato společnost poskytuje. Šetření probíhalo pomocí vytvořeného dotazníku. V teoretické části jsou zpracovány literární …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the measurement of customer satisfaction as an important part of the communication mix in the company SERVIS CLIMAX a. s. Company produces blinds, shutters, awnings and insect screens. This work aims to assess customer satisfaction with products and services which are offered by the company. The survey was in progress by creating a questionnaire. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRBOVÁ, Renata. \textit{Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/lu92hw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VRBOVÁ, Renata. Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Barbora Grillová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Miroslava Žikešová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kateřina Ševčíková