Bc. Gisela Lapáčková

Bakalářská práce

Využití marketingu ve veřejném a neziskovém sektoru

The implementation of the marketing in public and non-profit sector
Anotace:
Tato práce pojednává o marketingu jako důležité součásti procesů řízení ve strategických veřejných podnicích. Sociální funkce vyplývající z vlastnictví podniků státem by měla být v zásadě pojímána z hlediska zájmu občanů. Proto práce mapuje všech 7 P marketingového mixu služeb za účelem zjistit, zda-li se prakticky přizpůsobily účelům, pro něž byly založeny. Jedním ze záměrů je představit specifika …více
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to introduce an overview of actual marketing tools and trends in strategic public utilities. This work is based on 7 P core methods of services marketing and other issues associated with their society mission. The questionnaire analysis, based on data obtained from public utilities, permits the objektive evaluation and comparison of managing service parameters …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa