Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice – Bc. Klára Čerňáková
Bc. Klára Čerňáková
Bachelor's thesis
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Conditions for inclusive education at the elementary school in Norway and in the Czech Republic
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá podmínkami pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první kapitole práce jsou předloženy poznatky získané na teoretické úrovni, zabývající se popisem žáka se speciálními vzdělávacími potřebami a inkluzí ve vzdělávání. Druhá kapitola obsahuje údaje o vývoji a podmínkách inkluzivního …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on conditions for inclusive education at the elementary school in Norway and in the Czech Republic. The thesis contains two parts-one theoretical and one practical part. In the first chapter there is submitted theoretical data, which describes a pupil with special educational needs and inclusive education. The second chapter consists of information about conditions for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l3r6h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2020
- Vedúci: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Márová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová