Zařazení úkolového vyučování do hodin anglického jazyka na 1. stupni základní školy – Barbora Randáková
Barbora Randáková
Diplomová práce
Zařazení úkolového vyučování do hodin anglického jazyka na 1. stupni základní školy
Implementing Task-Based Language Teaching in English Lessons at Elementary School
Anotace:
Diplomová práce je věnována možnosti zařazení úkolově-orientovaných aktivit do běžných hodin anglického jazyka na 1. stupni základní školy. Cílem mé práce je ověřit v praxi, zda jsou úkolově-orientované aktivity pro žáky motivující a přispívají ke smysluplnému a aktivnímu zapojení žáků do výuky. Teoretická část pojednává o metodách a přístupech při výuce anglického jazyka, dále se zaměřuje na charakteristiku …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the possibility of using Task-Based Language Learning in regular EFL classes at primary school. The main aim is to find out whether it is possible to use tasks as a motivational and meaningful tool in EFL classes and if it stimulates pupil's active participation. The theoretical part of the thesis is focused on the description of different methods used in EFL teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RANDÁKOVÁ, Barbora. \textit{Zařazení úkolového vyučování do hodin anglického jazyka na 1. stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/lughk7/.
Jak správně citovat práci
Randáková, Barbora. Zařazení úkolového vyučování do hodin anglického jazyka na 1. stupni základní školy. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Markéta Sedláková -
Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
Miroslava Kůpová -
Alternativní metody výuky anglického jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení
Sylvie Sedláčková -
Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Alžběta Hráčková -
Metody a formy výuky anglického jazyka v mateřských školách
Maria SOLDÁTOVÁ -
Narativní metody v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Petra Holcová -
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Jana Skořepová -
Formy a metody výuky anglického jazyka v mateřské škole
Kristýna Grubauerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva