Analýza spokojenosti zákazníků s podnikem Pierre Fresh Bistro – Barbora Kvasničková
Barbora Kvasničková
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků s podnikem Pierre Fresh Bistro
The Analysis of Customer´s Satisfaction with the Company Pierre Fresh Bistro
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků s podnikem Pierre Fresh Bistro. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše na dané téma a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu spokojenosti zákazníků s podnikem Pierre Fresh Bistro včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction with company Pierre Fresh Bistro. The aim of theoretical part of the bachelor thesis was to elaborate a literature search on given topic and the subsequent creation of the theoretical basis for the elaboration of the practical part. The aim of the practical part was analysis of the current state of customer satisfaction with company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kvasničková, Barbora. Analýza spokojenosti zákazníků s podnikem Pierre Fresh Bistro. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko