Barbora Kvasničková

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků s podnikem Pierre Fresh Bistro

The Analysis of Customer´s Satisfaction with the Company Pierre Fresh Bistro
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků s podnikem Pierre Fresh Bistro. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše na dané téma a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu spokojenosti zákazníků s podnikem Pierre Fresh Bistro včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction with company Pierre Fresh Bistro. The aim of theoretical part of the bachelor thesis was to elaborate a literature search on given topic and the subsequent creation of the theoretical basis for the elaboration of the practical part. The aim of the practical part was analysis of the current state of customer satisfaction with company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kvasničková, Barbora. Analýza spokojenosti zákazníků s podnikem Pierre Fresh Bistro. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika