Moderní přístupy ve zkoumání rozhodovacích procesů zákazníka – Ing. Pavel Rosenlacher
Ing. Pavel Rosenlacher
Bakalářská práce
Moderní přístupy ve zkoumání rozhodovacích procesů zákazníka
Modern approaches to researching of custormer's decision processes
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám moderními přístupy, jak zkoumat rozhodování zákazníka, a faktory, které rozhodování zákazníka ovlivňují. V první, Teoretické, části mojí práce uvádím různé typy spotřebitelů, typy osobností a typologií. Uvádím také nové moderní metody, jakými lze zkoumat rozhodování zákazníka a také faktory, které působí na rozhodování spotřebitele. Další kapitola je zaměřena na mé …víceAbstract:
In my Bachelor Thesis I deal with modern approaches, how to inquire consumer decision making, plus factors that influence the consumer decision making. In the first theoretical part of my work I show varieties of consumers, types of personalities and typologies. I also state new, modern methods, which are possible for testing consumer decision making as well as factors that effect on consumer decision …víceKlíčová slova
Nákupní chování neuromarketing osobnostní charakteristiky psychografická kritéria psychologie osobnosti rozhodování zákazníka situační faktory skupiny spotřebitelů typologie Purchase behavior personality characteristic psychography criteria individual psychology decision making consumer situation factors insider consumers typology
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/giync/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Přítomnost prožitku flow během studia a osobnostní charakteristiky v pojetí BIG FIVE
Marie Vašíčková -
Osobnostní charakteristiky středních a TOP manažerů
Michaela KOŠUTOVÁ -
Osobnostní rysy a fyziologické projevy v zátěžové situaci
Jarmila MALCHÁRKOVÁ -
Cross-cultural research in tourism and decision-making
Vanesa Fraňová -
FOMO AND AI ADOPTION: AN IN-DEPTH ANALYSIS OF DECISION-MAKING DRIVERS
Jakub Jehlička -
Utilization of Predictive Data Analytics in Enhanced Oil Recovery Optimization and Decision Making
Mohammed Al-Mulla -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová