Ing. Pavel Dospěl

Master's thesis

Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu

Business Competitiveness Enhancing through Marketing Mix Innovation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu konkrétního podniku, jeho popisem a následně navrhuje úpravy, které by pomohli ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Abstract:
This thesis analyzes the marketing mix concrete company, its description and then proposes changes that would help to increase the competitiveness of the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 5. 2014
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting