Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen MO (hypermarket, diskont, supermarket apod.) v komparaci s nakupováním v malých prodejnách – Michael Černohouz
Michael Černohouz
Master's thesis
Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen MO (hypermarket, diskont, supermarket apod.) v komparaci s nakupováním v malých prodejnách
The buying preference of customers in large retail facilities (hypermarket, discount store, supermarket, etc.) compared to buying in small retail stores
Anotácia:
Tato diplomová práce, která nese název Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen, se zabývá problematikou spotřebitelských a zákaznických preferencí v maloobchodních prodejnách.Je rozdělena do dvou částí - do části teoretické a do části praktické. Teoretická část poskytuje na základě využití poznatků z odborné literatury a dalších příslušných zdrojů přehled o zkoumané …viacAbstract:
The dissertation, that is called The buying preference of customers in large retail facilities (hypermarket, discount store, supermarket, etc.) compared to buying in small retail stores is dealing with consumers and customers preferences in retail stores.The dissertation is divided into two parts. The first part is a theoretical part and the second one is practical part. The theoretical part is based …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNOHOUZ, Michael. \textit{Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen MO (hypermarket, diskont, supermarket apod.) v komparaci s nakupováním v malých prodejnách}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/luwgut/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Globalizace a prodejny potravin v lokalitě (případ prodejen s mléčnými produkty v Brandýse nad Labem)
Zuzana Jaworková -
Maloobchodní prodejny vietnamské komunity
Phuong Lan NGUYEN -
Maloobchodní prodejny vietnamské komunity
Phuong Lan NGUYEN -
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Michal Košťál -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj
Názov
Vložil
Vložené
Práva