Bezkontaktní ovládání počítačových her – Patrik ŠOMA
Patrik ŠOMA
Bakalářská práce
Bezkontaktní ovládání počítačových her
Computer Games with Non-Contact Control
Anotace:
Práce pojednává o různých způsobech bezdotykového ovládání počítačové hry. Tato hra je kompletně vyvinutá v jazyce Python za použití knihovny Pygame. Ovládání hry je realizováno pomocí senzoru Kinect, případně webové kamery. Při použití webové kamery je k detekci použita knihovna OpenCV. První část práce je teoretická a věnuje se knihovně Pygame, detekci obličeje pomocí OpenCV a technologii senzoru …víceAbstract:
This thesis discusses various ways of touchless control over a computer game. This game is developed using programming language Python with Pygame libraries. Game control is implemented using Kinect sensor or webcam. When the webcam is in use program utilizes OpenCV library for detection. The first part of this thesis is theoretical and it is devoted to Pygame library, face detection with OpenCV and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslav Jiřík
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠOMA, Patrik. Bezkontaktní ovládání počítačových her. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Inteligentní komunikace člověk - stroj
Práce na příbuzné téma
-
Sledování objektu pomocí snímače Kinect
Filip BERKA