Uplatnění komunikačního mixu při ovlivňování spotřebitele – Mgr. Jana Zahradníčková
Mgr. Jana Zahradníčková
Diplomová práce
Uplatnění komunikačního mixu při ovlivňování spotřebitele
Using of communication mix in reaction to consumer
Anotace:
ZAHRADNÍČKOVÁ, J. Uplatnění komunikačního mixu při ovlivňování spotřebitele: diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta pedagogická, Katedra občanské výchovy, 2008. Vedoucí diplomové práce Ing. Oldřich Králík, CSc. Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu chování spotřebitelů při uplatnění nástrojů stimulování prodeje. Cílem je zjistit a posoudit do jaké míry ovlivňují tyto nástroje, …víceAbstract:
ZAHRADNÍČKOVÁ, J. Using of Communication Mix in Reaction to Consumer: Diploma Thesis. Brno: Masaryk University, Pedagogical Faculty, Department of Civics, 2008. Leader of diploma thesis Ing. Oldřich Králík, CSc. This diploma thesis is aimed at analysis of consumer purchasing behaviour, which is connected with using of promotional tools. The main objective is to find out and judge how many of these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/osska/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Oldřich Králík, CSc.
- Oponent: PhDr. Jana Skácelová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Inovace marketingového komunikačního mixu vybraných podniků z odvětví maloobchodního prodeje kancelářských a školních potřeb v digitálním prostředí
Adéla Vilímková -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Michaela Roháčková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl