Posouzení marketingové komunikace značky Sensodyne se zaměřením na generaci Z – Tomáš Svačina
Tomáš Svačina
Bakalářská práce
Posouzení marketingové komunikace značky Sensodyne se zaměřením na generaci Z
Assessment of Sensodyne marketing communication with a focus on Generation Z
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je posoudit, zda je marketingová komunikace značky Sensodyne správně nastavena tak, aby bylo efektivně dosaženo cílů s ohledem na spotřebitelskou charakteristiku zástupců generace Z, a zároveň navrhnout doporučení a návrhy pro zlepšení a optimalizaci komunikace a jejího obsahu. Teoretická část této práce se věnuje popsání základních pojmů odpovídajících tématu práce …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to assess whether the marketing communication of Sensodyne brand is well adjusted so that the goals can be achieved in an effective way with regard to the consumer characteristics of Generation Z, and, at the same time to propose recommendations and suggestions for improving and optimizing the communication and its content. The theoretical part of this thesis is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79538
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Vanda Študentová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79538
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.
Hana Bělík -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko