Space management vybrané obchodní jednotky – Sandra ŠÍMOVÁ
Sandra ŠÍMOVÁ
Bachelor's thesis
Space management vybrané obchodní jednotky
-
The retail space management
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout změny v prostorovém uspořádání vybrané obchodní jednotky. Vybranou obchodní jednotkou je Kaufland ve Strakonicích. Na základě zmapování současného rozvržení obchodní jednotky a zjištění spokojenosti zákazníků s dosavadním prostorovým uspořádáním je navržen nový model obchodní jednotky. Teoretická část je zaměřena na nastudování informací k tématu bakalářské …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose changes in the space layout of the selected retail unit. The selected retail unit is Kaufland in Strakonice. Based on the mapping of the current layout of the unit and the customer satisfaction with the current space layout, a new model of the retail unit is proposed. The theoretical part is focused on the study of information on the topic of the space …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠÍMOVÁ, Sandra. Space management vybrané obchodní jednotky. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace zboží na prodejní ploše
Martin Lerch -
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum
Petr Synek -
Marketingový výzkum v oblasti trhu služeb
Veronika Štedráková -
Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý Pelikán
Pavla PETERKOVÁ -
Marketingový výzkum a výkonnost podniku
Zbyněk Rada
Názov
Vložil
Vložené
Práva