Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o. – Barbora OBEŠLOVÁ
Barbora OBEŠLOVÁ
Bakalářská práce
Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o.
Analysis of customer satisfaction firm B.O.S. - Plast, Ltd.
Abstract:
The work was to determine customers' satisfaction of B. O. S. - Plast, s. r. o. company through a questionnaire survey and the results of research suggest measures to improve customers' satisfaction. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical part. In the theoretical part, I focused on literary expert knowledge about customer satisfaction, methods of data collecti-on, mainly through …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce bolo zistenie spokojnosti zákazníkov firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o. a to prostredníctvo dotazníkového šetrenia a na základe výsledkov výskumu navrhnúť opatrenia na zlepšenie spokojnosti zákazníkov podniku. Bakalárska práce je rozdelená na dve časti teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti som sa zamerala na literárne spracovanie odborných poznatok ohľadne spokojnosti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
17031
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBEŠLOVÁ, Barbora. Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o. . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika