Význam školy v rozvoji venkovské lokality – Bc. Zdeňka Dudová
Bc. Zdeňka Dudová
Diplomová práce
Význam školy v rozvoji venkovské lokality
The significance of nursery and primary schools in the development of rural locality
Anotace:
Tématem diplomové práce je problematika základního školství a místního rozvoje. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. V teoretické části nalezneme pojmy, které souvisejí s rozvojem obce, zdravým životním stylem a školstvím. V praktické části je uvedena charakteristika základního školství v rámci obvodu obce s rozšířenou působností Klatovy (zaměřena především na neúplné …víceAbstract:
The topic of the thesis is the issue of basic education and local development. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part we find terms that are related to community development, healthy lifestyle and education. In the practical part there is a description of basic education within the perimeter of the municipality with extended competence of Klatovy (focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Čopík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Digital literacy of elementary and secondary school students and how to measure it
Tereza Gavelčíková -
Assessment of home-grown school feeding program on pupils’ nutrition, school enrolment, attendance and performance of public elementary school pupils in Northeastern Nigeria
Bulus Barnabas -
Burnout Syndrome among Elementary School Teachers and Its Prevention
Kateřina Šebková -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková -
Úroveň znalostí a dovedností v první pomoci u zaměstnanců základní a mateřské školy
Claudie Huberová -
Hodnocení vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané základní a mateřské škole
Darina Pešková -
Montessori pedagogika v Základní a Mateřské škole Lomnice se zaměřením na výuku českého jazyka a literatury
Lenka PŘIDALOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva