Veronika Hrušková

Bakalářská práce

Vliv CRM na chování spotřebitele

Impact of CRM on consumer behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem CRM na chování spotřebitelů v maloobchodě, konkrétněji v maloobchodech na trhu s potravinami působících na území České republiky. Hlavní metodou sběru primárních dat je dotazníkové šetření. Cílem práce je identifikovat vliv CRM na chování spotřebitelů, zjistit preference spotřebitelů ohledně využívané formy v rámci participace v CRM aktivitách a následně navrhnout …více
Abstract:
The bachelor thesis describes the influence of CRM on consumer behavior in retail, specifically retails of the food market in the Czech Republic. The main method of collecting primary data is a questionnaire survey. The aim of the thesis will be to identify the influence of CRM on consumer behavior, to find out consumer preferences about the form used in participation in CRM activities and then to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
  • Oponent: Jana Stávková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod