Vliv CRM na chování spotřebitele – Veronika Hrušková
Veronika Hrušková
Bachelor's thesis
Vliv CRM na chování spotřebitele
Impact of CRM on consumer behavior
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vlivem CRM na chování spotřebitelů v maloobchodě, konkrétněji v maloobchodech na trhu s potravinami působících na území České republiky. Hlavní metodou sběru primárních dat je dotazníkové šetření. Cílem práce je identifikovat vliv CRM na chování spotřebitelů, zjistit preference spotřebitelů ohledně využívané formy v rámci participace v CRM aktivitách a následně navrhnout …viacAbstract:
The bachelor thesis describes the influence of CRM on consumer behavior in retail, specifically retails of the food market in the Czech Republic. The main method of collecting primary data is a questionnaire survey. The aim of the thesis will be to identify the influence of CRM on consumer behavior, to find out consumer preferences about the form used in participation in CRM activities and then to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Automatizácia nakupovania: spoločenské následky robotizácie v maloobchode
Richard Benko -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova