Marketing vědy a jeho specifika – Ing. Tomáš Kolařík
Ing. Tomáš Kolařík
Diplomová práce
Marketing vědy a jeho specifika
Science marketing and its specific characteristic
Anotace:
Diplomová práce „Marketing vědy a jeho specifika“ zkoumá využitelnost marketingu vědy pro zajištění udržitelnosti vědecko-výzkumných center. Na základě dostupné literatury dokumentuje současný stav a využívání marketingu v oblasti vědy a vědecko-výzkumných center. Nastiňuje základní odlišnosti marketingu vědy a výzkumu od marketingu podniku z pohledu cílových skupin a dalších specifických charakteristik …víceAbstract:
The diploma thesis "Science marketing and its specific characteristics" examins the usefulness of science marketing to obtain sustainability of research and development centers. Based on the available literature review, the thesis documents current situation and use of marketing in the field of science and in research centers. It outlines the basic differences between science marketing and company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lcpk2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Ludvík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Politics and Economy in USA-EU Trade Relationship and the Issues of Research and Development
Lenka Andera -
Research and development of computer support for maintenance, assembly and other auxiliary and service works
Marcel Rolf Pfeifer -
Možnosti zřízení Research and development centra skupiny Valeo v České republice
Adéla Tvarůžková -
Srovnání využívaných nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center s vybranými science centry
Barbora VUOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková