Marketing služeb Léčebných lázní Jáchymov, a. s. – Bc. Luďka VŠETIČKOVÁ
Bc. Luďka VŠETIČKOVÁ
Master's thesis
Marketing služeb Léčebných lázní Jáchymov, a. s.
Marketing of services Jáchymov Spa
Abstract:
Marketing služeb Léčebných lázní Jáchymov a.s. - Cílem mé práce je seznámit čtenáře s lázeňstvím ve světě, v Evropě, v České republice a v neposlední řadě v Jáchymově. Jaké přírodní zdroje využívají v Americe, Africe, Číně, Turecku apod., jaké jsou jejich zvyky, tradice a popřípadě jejich rituály. V druhé části práce se věnuji konkurenčnímu postavení Léčebných lázní Jáchymov a.s. na trhu a marketingovou …moreAbstract:
Marketing of services Jáchymov Spa, called ?Léčebné lázně Jáchymov a.s. ? ? The goal of my work is to make readers acquainted with balneology in the world, in Europe, in the Czech Republic and in Jáchymov. What natural resources, habits, traditions are used? The second part of my work consists of the competitive position of the Jáchymov Spa and of their marketing strategy. The third part of the project …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Mgr. Lena Kozohorská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VŠETIČKOVÁ, Luďka. \textit{Marketing služeb Léčebných lázní Jáchymov, a. s.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/lvrvg5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VŠETIČKOVÁ, Luďka. Marketing služeb Léčebných lázní Jáchymov, a. s.. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybrané kapely
Jan Lubal -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Marketingová strategie společnosti OKI se zaměřením na distribuci jejich produktů v České republice
Jan Denkstein -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Marketingová strategie značky Kofola na českém trhu
Kristýna Davidová -
Analýza marketingové strategie firmy TROMA, spol. s r.o. v oblasti distribuce
Petra Kalábová -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Tvorba cen produktů v lázeňském zařízení Lázně Kostelec
Radmila Vaňková