Tarek Arslan

Master's thesis

The impact of branding strategies on the CRM process: The case of Coca Cola in Ghana

Abstract:
The main aim of this thesis is to analyze the impact of branding strategies in the customer relationship management process as well as to analyze the economic impact that it has on the economic development of the country.Both primary and secondary sources of data will be utilized to make research about the topic under study. Primary data will be collected by the preparation of questionnaires to Coca …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Czech University of Life Sciences Prague

Faculty of Economics and Management

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management

 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses lvwd0i lvwd0i/2
8/4/2020
Folders
Files
Mach, J.
8/4/2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.