The impact of branding strategies on the CRM process: The case of Coca Cola in Ghana – Tarek Arslan
Tarek Arslan
Master's thesis
The impact of branding strategies on the CRM process: The case of Coca Cola in Ghana
Abstract:
The main aim of this thesis is to analyze the impact of branding strategies in the customer relationship management process as well as to analyze the economic impact that it has on the economic development of the country.Both primary and secondary sources of data will be utilized to make research about the topic under study. Primary data will be collected by the preparation of questionnaires to Coca …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ARSLAN, Tarek. \textit{The impact of branding strategies on the CRM process: The case of Coca Cola in Ghana}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/lvwd0i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza řízení vztahů se zákazníky na jednotlivých úrovních v Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r.o.
Jakub Velen -
Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně
Emmanuel Selase ASAMOAH -
Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited
Emmanuel Selase Asamoah
Názov
Vložil
Vložené
Práva