Petra Brčáková
Diplomová práce
Ocenění společnosti OLMA a.s.
Valuation of the stock company OLMA
Anotace:
Cílem této diplomové práce je stanovení objektivizované hodnoty obchodní společnosti OLMA a.s. pro potřeby managementu a vlastníka k datu 31. 12. 2014. Ocenění je zpracováno z pohledu externího subjektu za pomoci veřejně dostupných zdrojů. Teoreticko-metodologická část zahrnuje vysvětlení pojmů spojených s danou problematikou a popis doporučeného postupu při oceňování podniku včetně příslušných metod …víceAbstract:
The aim of this thesis is an establishment of the objectified value of the stock company OLMA for the use of the company management and owner to the date 31. 12. 2014. The valuation is compiled from the point of view of an external subject, using accessible public resources. The theoretical and methodological part includes an explanation of terms and concepts connected with the cited problems and description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50583
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: Jiří Strouhal
- Oponent: Luboš Smrčka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50583
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic and Financial Analysis and Valuation of the Enterprise
Nikola Wimmerová -
Financial and strategic analysis of ALROSA Group
Fidan Aliyeva -
Financial and Strategic Analysis of Pfizer Company
Ekaterina Matveeva -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
The Spanish crisis evolution and the analysis of its economy variables (Vývoj finanční a nemovitostní krize ve Španělsku a vybraných makroekonomických veličin)
Petr Žabka -
Finanční analýza společností Bonatrans Group a.s. a Viadrus a.s.
Libor Kellner -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Pavel Vedmanov