Marketingová strategie podnikání – Alyona Saloyedova
Alyona Saloyedova
Diplomová práce
Marketingová strategie podnikání
Marketing strategy of the business
Anotace:
Souhrn Tato diplomová práce se zabývá problematikou strategického podnikání pivovarů v době globalizace a konsolidace mezinárodních trhů. V teoretické části práce je pojednáno o základech marketingového plánování, typech marketingových strategií a jednotlivých postupech pro výběr správné marketingové strategie. Analytická část práce obsahuje interní analýzu společnosti Pivovary Staropramen s.r.o., …víceAbstract:
Summary This thesis is devoted to the strategic business of beer breweries in the globalization and consolidation of international markets era. The teoretical part deals with the basics of marketing planning, types of marketing strategies and the various procedures for the selection of a proper marketing strategy. The practical part contains an internal analysis of the company Staropramen Brewery Ltd …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Kateřina Kováříková -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Marketingová strategie pro otevření motokrosové prodejny na Slovensku
Ilona Havelková -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová -
Marketingová strategie podniku
Lenka Gubíková -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu
Název
Vložil
Vloženo
Práva