Analýza spotřebních výdajů domácností v České republice – Bc. Věra Rodrová
Bc. Věra Rodrová
Bakalářská práce
Analýza spotřebních výdajů domácností v České republice
Analysis of the consumption expenditure of households in the Czech Republic
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je pomocí analýzy zjistit spotřební výdaje domácností v České republice v období 2001 až 2011. Pochopit chování spotřebitelů, zjistit jejich postoje, názory, identifikovat hlavní faktory, které mají vliv na vývoj jejich spotřební výdaje. V teoretické části je popsán termín domácnost, spotřebitel, typologie spotřebitele, spotřební výdaje, příjmy, modely nákupního chování …víceAbstract:
Bachelor thesis contains analysis in Czech republic households consumption spending for period from first guarter 2001 till fourth quarter 2011. Main target was to identify Essentials Turnovem in consumer spendings and to find factor affecting ganges. In theoretical part of the work are described following motives; consumer, effects influencing consumer behaviour, shopping process and shopping types …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/e7kn3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Zuzana Toufarová
- Oponent: Ing. Jindra Langnerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Nákupní proces v nemocnici XY a. s.
Jiří Kokavec -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Analýza rizik dodavatelských a nákupních procesů společnosti Brisk Tábor a.s.
Martin Švec -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Přenos informací mezi Škoda Auto a.s. a dodavateli
Martina Bašusová -
Vedení a řízení nákupu ve firmě Vodafone Czech Republic a. s.
Pavel Dvouletý