Návrh marketingového plánu pro zavedení produktu na trh – Barbora Rýžaková
Barbora Rýžaková
Diplomová práce
Návrh marketingového plánu pro zavedení produktu na trh
Anotace:
AbstraktDiplomová práce se zabývá marketingovým plánem pro zavedení produktu na trh. Konkrétně se jedná o deodorant/antiperspirant pro ženy značky Mary Kay, který v nabídce produktů chybí. Toto téma jsem si zvolila na základě vlastní zkušenosti s kosmetikou Mary Kay, chybějící produkt je navržen jako doplněk produktové řady péče o tělo. Společnost Mary Kay působí na trhu České republiky již 18 let …víceAbstract:
AbstractThe thesis deals with the marketing plan for the launch of the product on the market. Specifically, the deodorant/antiperspirant for women of brand Mary Kay, which is missing in the offer of products. I chose this topic based on my own experience and the missing product is proposed to complement the product line of body care. Mary Kay company operates on the Czech market for 18 years. It provides …víceKlíčová slova
Klíčová slovaMarketing. Marketingový plán. Marketingový mix. Marketingový produkt. Analýza PESTLE. Porterova analýza. SWOT analýza. Analýza trhu. Analýza konkurence. Marketingová strategie Key wordsMarketing. Marketing plan. Marketing mix. Marketing product. PESTLE analysis. Porter analysis. SWOT analysis. Analysis of the market. Analysis of competition. Marketing strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/lw7zqx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2015
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program:
Řízení rozvojových projektů
Práce na příbuzné téma
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík