Návrh marketingového plánu pro zavedení produktu na trh – Barbora Rýžaková
Barbora Rýžaková
Master's thesis
Návrh marketingového plánu pro zavedení produktu na trh
Abstract:
AbstraktDiplomová práce se zabývá marketingovým plánem pro zavedení produktu na trh. Konkrétně se jedná o deodorant/antiperspirant pro ženy značky Mary Kay, který v nabídce produktů chybí. Toto téma jsem si zvolila na základě vlastní zkušenosti s kosmetikou Mary Kay, chybějící produkt je navržen jako doplněk produktové řady péče o tělo. Společnost Mary Kay působí na trhu České republiky již 18 let …moreAbstract:
AbstractThe thesis deals with the marketing plan for the launch of the product on the market. Specifically, the deodorant/antiperspirant for women of brand Mary Kay, which is missing in the offer of products. I chose this topic based on my own experience and the missing product is proposed to complement the product line of body care. Mary Kay company operates on the Czech market for 18 years. It provides …moreKeywords
Klíčová slovaMarketing. Marketingový plán. Marketingový mix. Marketingový produkt. Analýza PESTLE. Porterova analýza. SWOT analýza. Analýza trhu. Analýza konkurence. Marketingová strategie Key wordsMarketing. Marketing plan. Marketing mix. Marketing product. PESTLE analysis. Porter analysis. SWOT analysis. Analysis of the market. Analysis of competition. Marketing strategy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2015
Identifier:
http://theses.cz/id/lw7zqx/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 9. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RÝŽAKOVÁ, Barbora. \textit{Návrh marketingového plánu pro zavedení produktu na trh}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Masarykův ústav vyšších studií. 2015. Available from: https://theses.cz/id/lw7zqx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMaster programme:
Řízení rozvojových projektů
Theses on a related topic
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík