Barbora Rýžaková

Master's thesis

Návrh marketingového plánu pro zavedení produktu na trh

Abstract:
AbstraktDiplomová práce se zabývá marketingovým plánem pro zavedení produktu na trh. Konkrétně se jedná o deodorant/antiperspirant pro ženy značky Mary Kay, který v nabídce produktů chybí. Toto téma jsem si zvolila na základě vlastní zkušenosti s kosmetikou Mary Kay, chybějící produkt je navržen jako doplněk produktové řady péče o tělo. Společnost Mary Kay působí na trhu České republiky již 18 let …more
Abstract:
AbstractThe thesis deals with the marketing plan for the launch of the product on the market. Specifically, the deodorant/antiperspirant for women of brand Mary Kay, which is missing in the offer of products. I chose this topic based on my own experience and the missing product is proposed to complement the product line of body care. Mary Kay company operates on the Czech market for 18 years. It provides …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 9. 2015

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Master programme:
Řízení rozvojových projektů