Barbora Rýžaková

Master's thesis

Návrh marketingového plánu pro zavedení produktu na trh

Anotácia:
AbstraktDiplomová práce se zabývá marketingovým plánem pro zavedení produktu na trh. Konkrétně se jedná o deodorant/antiperspirant pro ženy značky Mary Kay, který v nabídce produktů chybí. Toto téma jsem si zvolila na základě vlastní zkušenosti s kosmetikou Mary Kay, chybějící produkt je navržen jako doplněk produktové řady péče o tělo. Společnost Mary Kay působí na trhu České republiky již 18 let …viac
Abstract:
AbstractThe thesis deals with the marketing plan for the launch of the product on the market. Specifically, the deodorant/antiperspirant for women of brand Mary Kay, which is missing in the offer of products. I chose this topic based on my own experience and the missing product is proposed to complement the product line of body care. Mary Kay company operates on the Czech market for 18 years. It provides …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2015
Identifikátor: http://theses.cz/id/lw7zqx/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Master programme:
Řízení rozvojových projektů