Barbora Rýžaková

Diplomová práce

Návrh marketingového plánu pro zavedení produktu na trh

Anotace:
AbstraktDiplomová práce se zabývá marketingovým plánem pro zavedení produktu na trh. Konkrétně se jedná o deodorant/antiperspirant pro ženy značky Mary Kay, který v nabídce produktů chybí. Toto téma jsem si zvolila na základě vlastní zkušenosti s kosmetikou Mary Kay, chybějící produkt je navržen jako doplněk produktové řady péče o tělo. Společnost Mary Kay působí na trhu České republiky již 18 let …více
Abstract:
AbstractThe thesis deals with the marketing plan for the launch of the product on the market. Specifically, the deodorant/antiperspirant for women of brand Mary Kay, which is missing in the offer of products. I chose this topic based on my own experience and the missing product is proposed to complement the product line of body care. Mary Kay company operates on the Czech market for 18 years. It provides …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2015
Identifikátor: http://theses.cz/id/lw7zqx/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Magisterský studijní program:
Řízení rozvojových projektů