Inkluzivní vzdělávání žáka s PAS v běžné základní škole – Lenka Pytelová
Lenka Pytelová
Bachelor's thesis
Inkluzivní vzdělávání žáka s PAS v běžné základní škole
Inclusive education of pupils with PAS in regular elementary school
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáka s poruchou autistické-ho spektra na běžné základní škole s dopomocí asistenta pedagoga a jeho přestupem na druhý stupeň. Práce se zaměřuje na to, jak takovouto změnu žák s poruchou autistické-ho spektra vnímá. Jak jej vnímá jeho okolí, spolužáci a učitelé. Dále se práce zaměřuje na potíže, které mohou nastat a na způsob práce s takovýmto …viacAbstract:
The theoretical part of this bachelor's thesis deals with inklusive education of a pupil with Autism spectrum disorders (ASD) at a primary school and transferring to a lower-secondary school. The pupil is educated with the help of a pedagogical asistant. The thesis focuses on that pupil's perception of the transferring change and being perceived by schoolmates and the teachers. The thesis also aims …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedúci: doc. Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
- Oponent: Marie Horáčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong LearningBachelor programme:
Applied Educational Studies
Práce na příbuzné téma
-
Motivation of urban and country lower-secondary school pupils to learn the English language
Veronika Tobolová -
Montessori Pedagogy in learning and teaching the English language in Czech lower secondary schools
Kateřina Birková -
Přehledová studie výzkumů motivace žáků druhého stupně českých základních škol v anglickém jazyce
Bára Forejtová -
Požadované znalosti žáků druhého stupně ZŠ z tematického okruhu rovnic v České republice a Anglii. Srovnávací studie.
Iveta Čambalová -
Integrace dítěte s Downovým syndromem na druhém stupni základní školy-případová studie
Hana BUBLÁNOVÁ -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková -
Případová studie žákovské a učitelské percepce online výuky na jedné základní škole v období pandemie COVID-19
Michaela Sadloňová -
Případová studie školní přípravy žáků z dětského domova
Petra Šiplová