Internetový marketing a formy propagace na internetu – Tomáš VOGELTANZ
Tomáš VOGELTANZ
Bachelor's thesis
Internetový marketing a formy propagace na internetu
On-line marketing and forms of promotion on the Internet
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce "Internetový marketing a formy propagace na internetu" je představení problematiky internetového marketingu a vysvětlení vybraných prvky internetového marketingu. Čtenář této práce bude seznámen s tím, co to internetový marketing je, v čem spočívají jeho výhody a jaké jsou nejčastější formy propagace na internetu. V práci jsou vysvětleny nástroje a metriky, které internetový …viacAbstract:
The subject of this bachelor thesis "Internet marketing and forms of promotion on the Internet" is to introduce internet marketing and to explain selected elements of internet marketing. The reader of this bachelor thesis will be acquainted with what on-line marketing is, what its advantages are and what are the most common forms of advertising on the Internet. The work explains the tools and metrics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Marek Šulista, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOGELTANZ, Tomáš. Internetový marketing a formy propagace na internetu. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Economic Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Využití sociální sítě Facebook po účely internetového marketingu
Magdaléna Vrbasová -
Marketingová kampaň pro nábor nových spolupracovníků pojišťovny UNIQA – pobočka Znojmo
Miroslava Huňová -
Kampaň na nábor řidičů pro externí dopravce plzeňského Prazdroje
Romana Salcmanová
Názov
Vložil
Vložené
Práva