Tvorba marketingové kampaně zdravotnického výrobku na českém trhu – Eva Balarynová
Eva Balarynová
Diplomová práce
Tvorba marketingové kampaně zdravotnického výrobku na českém trhu
Creation of a Medical product Marketing Campaigns in the Czech Republic Market
Anotace:
Cílem diplomové práce je Tvorba marketingové kampaně zdravotnického výrobku na českém trhu. Konkrétně se bude jednat o gynekologické vyšetřovací křeslo Gracie od firmy Borcad cz, s. r. o. se sídlem ve Fryčovicích. Práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje informace týkající se propagace, marketingové komunikace, komunikačního mixu, dále popisuje …víceAbstract:
The aim of the thesis is to create marketing campaigns, medical product on the Czech market. Specifically, it will be a gynecological examination chair Gracie BORCAD made by CZ, sro, based in Fryčovice. The work is divided into two parts: a theoretical and practical part. The theoretical section contains information relating to the promotion, marketing communication, communication mix, describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/90656
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: Martina Steinová
- Oponent: Hana Vondráková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková