Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt – Leona Bilková
Leona Bilková
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje možnost využití marketingového mixu ve vybraném podnikatelském subjektu. Hlavním cílem bylo vytvořit vhodný marketingový mix pro vybraný podnikatelský subjekt, který bude v budoucnu otevřen. Pomocí dotazníkové šetření a experimentu focus group byly zjištěny požadavky a preference jednotlivých složek marketingového mixu. Na základě těchto zpracovaných dat je navrhnut marketingový …moreAbstract:
The bachelor's thesis analyzes the possibilities of using the marketing mix in a selected business entity. The main goal was to create a suitable marketing mix for a selected business entity, which will be open in the future. To provide a questionnaire survey and an experimental focus group, we had the requirements and preferences of the individual components of the marketing mix. Based on these processed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ul8kt/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 8. 2021
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BILKOVÁ, Leona. \textit{Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/lwync0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková