Jana Čabrádková

Master's thesis

Získávání a výběr zaměstnanců do call center v bankovnictví (Specifika České republiky vs. Nový Zéland)

Recruitment and selection of employees to the call centre in banking (specificity of the Czech Republic vs. New Zealand)
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou procesu získávání a výběru zaměstnanců z pohledu personalistiky. Úkolem práce bylo představit Českou republiku a Nový Zéland, charakterizovat jejich bankovní sféru, zanalyzovat celý proces získávání a výběru zaměstnanců na pozici telefonního bankéře do útvaru Telefonního centra ve dvou mezinárodních bankách působících v odlišných částech světa a na různých trzích …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the process of recruiting and selecting staff from the personnel management point of view. The thesis describes the Czech Republic and New Zealand, characterizes their banking systems, analyses the process of recruiting and selecting for the position of Customer Service Representative, Phone Assist and Cards Inbound into the Call Centre Group at two international banks …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 9. 2009
  • Supervisor: Zuzana Dvořáková
  • Reader: Otakar Němec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15101