Fast Fashion and its Global Competitiveness – Bc. Miroslava FOJTŮ
Bc. Miroslava FOJTŮ
Diplomová práce
Fast Fashion and its Global Competitiveness
Fast Fashion and its Global Competitivness
Abstract:
Diploma thesis describes the business model of fast fashion companies and its competi-tiveness on international market. These global companies utilize the low-cost sourcing from developing countries and build their business model on velocity and excellence of their supply chain management. This work describes this kind of business model and critically it confronts with the philosophy of sustainable …víceAbstract:
Diplomová práce popisuje téma konkurenceschopnosti globálních firem na trhu s obleče-ním, známé pod termínem rychlá móda. Jde o globální firmy, které využívají levných do-davatelů z rozvojových zemí a staví svůj obchodní model na rychlosti a dokonalosti svého logistického systému. Práce popisuje tento model podnikání a kriticky jej konfrontuje s filosofií udržitelného rozvoje a etiky podnikání. V teoretické …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor:
18374
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOJTŮ, Miroslava. Fast Fashion and its Global Competitiveness. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Společenská zodpovědnost firem a její vliv na image firmy FirstFarms A/S
Irena ŠKAŘUPOVÁ -
Vliv CSR a reputace firem na kupní záměr zákazníků v České Republice
Jana Dumková -
Společenská odpovědnost firem: Emisní zodpovědnost automobilek
Martin Mlázovský -
Společenská odpovědnost firem v České republice
Nina Plevová -
Společenská zodpovědnost firem v marketingu
Eva Karešová -
Společenská odpovědnost firem
Hana Pudilová -
Green marketing a greenwashing v oděvním průmyslu
Lucie Pánková