Bc. Zoltán Sobotovič
Bakalářská práce
Marketingový plán podniku
The marketing plan of company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zpracovat "Marketingový plán" společnosti ZS, která působí na trhu od roku 1991, na základě zhodnocení její stávající situace a analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Dobře zpracovaný marketingový plán vede ke zvýšení konkurenceschopnosti a dále posílení pozice společnosti na trhu. V první teoretické části této práce se věnuji shrnutí teoretických poznatků, které se …víceAbstract:
The aim of this work is to prepare a "marketing plan" of ZS company, which operates on the market since 1991. This marketing plan will be based on an assessment of the current situation and analysis of its internal and external environment. A well prepared marketing plan leads to increased competitiveness and strengthening the company's position in the market. The first part of this work is aimed at …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/y0lee/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Analýza konkurence a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením
Eliška Štíchová -
Interní analýza a analýza konkurence e-shopu s kávou
Karolína Špačková -
Konkurence participiálních konstrukcí a hypotaxe v litevštině a prostředky jejich převodu do češtiny na základě analýzy "Ořechového chleba" od Sauliuse Šaltenise
Pavlína Varmužová -
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Strategická a finanční analýza společnosti AutoESA a.s.
Maxim Endaltsev -
Analýza konkurence a mezipodnikové srovnání ekonomické výkonnosti vybraných firem z odvětví maloobchodu
Tereza Dydeková