Bc. Zoltán Sobotovič

Bakalářská práce

Marketingový plán podniku

The marketing plan of company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zpracovat "Marketingový plán" společnosti ZS, která působí na trhu od roku 1991, na základě zhodnocení její stávající situace a analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Dobře zpracovaný marketingový plán vede ke zvýšení konkurenceschopnosti a dále posílení pozice společnosti na trhu. V první teoretické části této práce se věnuji shrnutí teoretických poznatků, které se …více
Abstract:
The aim of this work is to prepare a "marketing plan" of ZS company, which operates on the market since 1991. This marketing plan will be based on an assessment of the current situation and analysis of its internal and external environment. A well prepared marketing plan leads to increased competitiveness and strengthening the company's position in the market. The first part of this work is aimed at …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích