Heterogenita obchodních cestujících v osobní letecké dopravě – James Huňak
James Huňak
Disertační práce
Heterogenita obchodních cestujících v osobní letecké dopravě
Heterogeneity of Business Travelers in Air Transport
Anotace:
Práce zkoumá heterogenitu segmentu obchodních cestujících v osobní letecké dopravě především z hlediska využití typu leteckého dopravce, přičemž se vychází z členění na tradiční (zkr. FSC – Full Service Carrier) a nízkonákladové letecké dopravce (zkr. LCC – Low-Cost Carrier). Cílem práce je popsat strukturu cestujících, jak se v jednotlivých skupinách mění determinanty rozhodování, a co proto vede …víceAbstract:
This thesis investigates the heterogeneity of business travelers in air transport. According to several studies mentioned in this thesis, it is known that there are business passengers traveling with both full-service carriers (FSCs) and low-cost carriers (LCCs). The research objective is to identify the differences between these two segments in evaluation of air transport service factors. Followingly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75576
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 2. 2019
- Vedoucí: Lubomír Zelený
- Oponent: Petr Pernica, Václav Cempírek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75576
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová