Bc. Lukáš Musil

Diplomová práce

Marketingový plán podniku - případová studie

The plan of marketing of a company - case study
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingový plán podniku – případová studie“ je analyzování marketingového plánování firmy VINACZ spol. s.r.o. a následný návrh a doporučení v této oblasti. První část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachycena různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. Druhá část je zaměřena na podnik VINACZ spol. s.r.o., konkrétně na jeho současné marketingové …více
Abstract:
The subject of my diploma thesis called „The plan of marketing of a company – case study“ is marketing plan analysis of VINACZ spol. s.r.o. and subsequent proposal and recommendation in the area of making marketing plans. The first part is composed of parts which deal with various theoretic resources of marketing and processing of marketing plan. Second part focuses on firm VINACZ spol. s.r.o.. It …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2007
  • Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství