Marketingový plán podniku - případová studie – Bc. Lukáš Musil
Bc. Lukáš Musil
Diplomová práce
Marketingový plán podniku - případová studie
The plan of marketing of a company - case study
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingový plán podniku – případová studie“ je analyzování marketingového plánování firmy VINACZ spol. s.r.o. a následný návrh a doporučení v této oblasti. První část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachycena různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. Druhá část je zaměřena na podnik VINACZ spol. s.r.o., konkrétně na jeho současné marketingové …víceAbstract:
The subject of my diploma thesis called „The plan of marketing of a company – case study“ is marketing plan analysis of VINACZ spol. s.r.o. and subsequent proposal and recommendation in the area of making marketing plans. The first part is composed of parts which deal with various theoretic resources of marketing and processing of marketing plan. Second part focuses on firm VINACZ spol. s.r.o.. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kez27/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová