Bc. Michaela Žváčková
Master's thesis
Optimalizace firemní kultury hotelu
The corporate culture of the hotel optimization
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací firemní kultury hotelu Beta v Olomouci. Cílem této práce je posoudit současnou firemní kulturu hotelu Beta a na základě zjištěných výsledků navrhnout opatření vedoucí k její optimalizaci. Pro účely výzkumu byla použita metoda pozorování a dotazníkového šetření, která se zaměřuje na tyto oblasti: vztahy na pracovišti, pracovní prostředí, motivace, odměňování …moreAbstract:
This master’s dissertation deals with optimalization od corporate culture in hotel Beta in Olomouc. Main goal of this siddertation is to assess a present corporate culture in hotel Beta and, on the basic of results of analyze, propose measures of optimalization of corporate culture. Two methods of research were used: observation method and survey focused on relationships at the workplace, working environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/y77ry/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Petr Čech, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Podniková kultura
Kristýna Přívratská -
Podniková kultura při změně vlastníka podniku
Šárka Abíková -
Podnikatelská kultura, image podnikatele a jejich řízení
Bibiana Janebová -
Podniková kultura nadnárodní společnosti
Kristína Kürtiová -
Kultura a organizace veřejné správy (podniková kultura)
Martina Melchertová -
Kultura a organizace veřejné správy (podniková kultura)
Pavlína Caranová -
Podniková kultura a fluktuace zaměstnanců
Matej Chinoracký -
Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie
Hana Masarová