Využití třífázového modelu učení ve výuce slohu – Hana Bouzková
Hana Bouzková
Bakalářská práce
Využití třífázového modelu učení ve výuce slohu
The use of the three-phase learning model in teaching style
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím třífázového modelu učení E–U–R ve výuce slohu. Teoretická část práce se věnuje třífázovému modelu učení E–U–R a charakteristice jednotlivých částí tohoto modelu. Dále se věnuje popisu aktivizujících metod a forem výuky, které jsou následně využity v praktické části. V praktické části autorka práce vytváří výukový plán, který realizuje v 5. a 7. ročníku základní …víceAbstract:
The use of the three-phase learning model in teaching is the focus of this bachelor thesis. The theoretical portion delves into the three-phase model (E-U-R) and outlines the characteristics of each phase. Additionally, it describes activating teaching methods and formats, which are subsequently applied in the practical segment. In the practical section, the author constructs a teaching plan implemented …víceKlíčová slova
třífázový model učení E–U–R základní škola výuka slohu zpětná vazba evokace uvědomění si nových informací reflexe aktivizující metody three-phase learning model E–U–R elementary school teaching composition feedback activating methods evocation awareness of importance of new information reflexion
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gcw1n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Adam Veřmiřovský, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
Využití učebního stylu žáka a myšlení E-U-R v hodinách pedagogiky žáků střední školy
Petra HÁJKOVÁ -
Programy na podporu kritického myšlení u dětí mladšího věku s použitím metod RWCT v Městské knihovně Český Těšín
Šildrová Šildrová -
Finanční gramotnost na 2. stupni ZŠ s využitím aktivizujících metod
Alena KUBAČÁKOVÁ -
Motivační tříminutovky ve výuce českého jazyka, literatury a slohu
Tereza PROSICKÁ -
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Tereza Ondráčková -
Zpětné hodnocení výuky angličtiny v mateřské škole žáky 2. stupně základní školy
Barbora Petrlová