Bc. Adam Škaloud

Master's thesis

Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení

The Utilisation of Celebrity in the Advertisment
Anotácia:
V diplomové práci jsou popsány výhody, nevýhody i příležitosti a hrozby využití celebrity v reklamním sdělení. Popsány jsou možné reakce příjemců, které záleží především na výběru vhodné osobnosti a na jejím zapojení do reklamních aktivit zadavatele. Z autorského hlediska jsou uvedena možná řešení marketingového mixu společnosti zabývající se výrobou sdělení celebrity marketingu, jakož i vhodné zvolení …viac
Abstract:
In this thesis advantages, disadvantages and also opportunities and threats of celebrity utilization are described. There are also described possible reactions of viewers that depend mainly on choosing the right celebrity and its integration in commercial activities of customer. There are listed possible solutions of marketing mix from creator point of view. Suitable choice of product, price, promotion …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
  • Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní