Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení – Bc. Adam Škaloud
Bc. Adam Škaloud
Diplomová práce
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
The Utilisation of Celebrity in the Advertisment
Anotace:
V diplomové práci jsou popsány výhody, nevýhody i příležitosti a hrozby využití celebrity v reklamním sdělení. Popsány jsou možné reakce příjemců, které záleží především na výběru vhodné osobnosti a na jejím zapojení do reklamních aktivit zadavatele. Z autorského hlediska jsou uvedena možná řešení marketingového mixu společnosti zabývající se výrobou sdělení celebrity marketingu, jakož i vhodné zvolení …víceAbstract:
In this thesis advantages, disadvantages and also opportunities and threats of celebrity utilization are described. There are also described possible reactions of viewers that depend mainly on choosing the right celebrity and its integration in commercial activities of customer. There are listed possible solutions of marketing mix from creator point of view. Suitable choice of product, price, promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y39ry/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie zákazníka v souvislosti s nakupováním digitálního obsahu do počítačových her
Dan Bulis -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Identita banky ako významná súčasť jej komunikačného mixu
Tomáš Harčár -
Využití nástrojů komunikačního mixu k utváření identity podnikatelského subjektu
Michaela Stejskalová -
Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o.
Michaela Sajfridová -
Efektivita využití blogerů jako opinion leaderů v komunikačním mixu kosmetických značek v ČR
Eva Macálková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová