Michaela Kučerová

Diplomová práce

Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní kanceláře

Marketing on social media with a focus on travel agencies
Anotace:
Sociální média jsou v současné době jedním z nejrychleji se rozšiřujícím marketingovým nástrojem. Počet uživatelů roste strhujícím tempem. Je proto vhodné aby i cestovní kanceláře začlenily tento nástroj do své marketingové strategie. Cílem diplomové práce je analyzovat aktuální situaci marketingu na sociálních médiích v České republice pro potřeby cestovní kanceláře a na základě nabytých znalostí …více
Abstract:
Social media are at the present time one of the most growing marketing tools. Number of users grow in impressive pace. Therefore it is important for travel agencies to incomporate this tool to their marketing strategy. The aim of the master thesis is to analyse current situation of marketing on social media in Czech republic for the purpose of of the travel agency. On this basis will be set marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Martin Vaško
  • Oponent: Zdenka Petrů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41162

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch