Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní kanceláře – Michaela Kučerová
Michaela Kučerová
Diplomová práce
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní kanceláře
Marketing on social media with a focus on travel agencies
Anotace:
Sociální média jsou v současné době jedním z nejrychleji se rozšiřujícím marketingovým nástrojem. Počet uživatelů roste strhujícím tempem. Je proto vhodné aby i cestovní kanceláře začlenily tento nástroj do své marketingové strategie. Cílem diplomové práce je analyzovat aktuální situaci marketingu na sociálních médiích v České republice pro potřeby cestovní kanceláře a na základě nabytých znalostí …víceAbstract:
Social media are at the present time one of the most growing marketing tools. Number of users grow in impressive pace. Therefore it is important for travel agencies to incomporate this tool to their marketing strategy. The aim of the master thesis is to analyse current situation of marketing on social media in Czech republic for the purpose of of the travel agency. On this basis will be set marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41162
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41162
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová -
Business Strategy of the Travel Agency
Lukáš Heřmánek -
Připrava medialni kampane pro Cestovni Kancelař Tapír
Vladislav Monakov -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková