Tereza JANOŠOVÁ

Bakalářská práce

Využití event marketingu pro podporu interní komunikace v podniku

Using of event marketing to promote internal communication in the company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na event marketing, konkrétně na návrh event marketingové akce pro potřeby školícího semináře společnosti OVB Allfinanz. V praktické části je společnost stručně představena a je popsáno současné využívání event marketingu. Návrh semináře je situován do prostoru Techmania Science Centre kvůli odlišnosti od dosavadních akcí. Praktická část navazuje na poznatky z teoretické …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on event marketing, specifically on suggestion of action of event marketing for training seminar OVB Allfinanz. In the practical part is the company briefly introduced and the current use of event marketing is described. The proposal of the seminar is located in an area of Techmania Science Centre because of differences from previous events. Practical part builds on knowledge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 42180

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JANOŠOVÁ, Tereza. Využití event marketingu pro podporu interní komunikace v podniku. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností